1. Zachovat firemní směřování v reklamních kampaních. Dům snů je velice originální realitka, která prezentuje chce svoji činnost velice moderním způsobem.
2. Generovat na více reklamních kanálech velké množství přechodů na web – konkrétně do nabídky nemovitostí.
3. Automatizace celého poptávkového procesu.
Poptávkový proces jsme automatizovali pomocí neustálé aktualizace nabídek a nastavení automatizovaného CRM systému včetně chatbota a zlepšení UX na webu díky přidání možností kontaktování. Veškeré kontaktní formuláře a další formy kontaktování se klientovi automaticky propisují do CRM tabulek.
Firemní směřování a branding obecně jsme zachovali a podpořili díky kontinuální práci na contentu. Každý měsíc chystáme pro klienta příspěvky související s novými nabídkami a klíčovými firemními tématy.
Definovali jsme si dvě oddělené strategie – na Googlu cílíme na nejvyhledávanější dotazy z realitního světa a reklamu cílíme do geografického perimetru kolem Šumperka. Na Facebooku kombinujeme výkonnostní reklamu s kampaněmi čistě na branding, jelikož naším cílem je nabírání nemovitostí k prodeji/nájmu bez reklamy.