Výzvy k zadání

1. Zachovat firemní směřování v reklamních kampaních. Dům snů je velice originální realitka, která prezentuje chce svoji činnost velice moderním způsobem. 
2. Generovat na více reklamních kanálech velké množství přechodů na web – konkrétně do nabídky nemovitostí.
3. Automatizace celého poptávkového procesu.

Řešení

Poptávkový proces jsme automatizovali pomocí neustálé aktualizace nabídek a nastavení automatizovaného CRM systému včetně chatbota a zlepšení UX na webu díky přidání možností kontaktování. Veškeré kontaktní formuláře a další formy kontaktování se klientovi automaticky propisují do CRM tabulek.
Firemní směřování a branding obecně jsme zachovali a podpořili díky kontinuální práci na contentu. Každý měsíc chystáme pro klienta příspěvky související s novými nabídkami a klíčovými firemními tématy.
Definovali jsme si dvě oddělené strategie – na Googlu cílíme na nejvyhledávanější dotazy z realitního světa a reklamu cílíme do geografického perimetru kolem Šumperka. Na Facebooku kombinujeme výkonnostní reklamu s kampaněmi čistě na branding, jelikož naším cílem je nabírání nemovitostí k prodeji/nájmu bez reklamy.

Vstupy brány v potaz

Nejprve pro nás byl nejdůležitější rozpočet do reklam a naprostá efektivita, které jsme museli dosáhnout. Časem pro nás vykrystalizovala klíčová témata kampaní a mohli jsme se cíleně soustředit na vytipované kampaně.
Kooperace a návaznost činnosti realitky s našimi úkoly jako agentury. Dům snů si na základě našich návrhů točí videa, prezentuje nové nabídky nemovitostí a naším úkolem bylo naši agendu sladit tak, aby uživatel nepoznal rozdíl. Největší výzvou bylo zakomponovat do celého procesu pokročilou analytiku.
Od začátku bylo klíčové brát v potaz úplně odlišnou koncepci komunikace. S klientem jsme se shodli, že realitní trh působí jako jeden velký dinosaur s malou možností na změnu. S Dům snů jsme nastavili komunikaci jako velice volnou, srandovní a odlehčenou.

Podniknuté kroky

Step by step

Rozdělení činností na tři odlišné činnosti: content, výkonnostní kampaně ve spojení s analytikou a na Google vyhledávací kampaně. 
    Návrh obsahové strategie pro pravidelný content. Stanovili jsme zde koncept, který budeme dodržovat pro dlouhé časové období (v rámci prvního roku jsme dvakrát měnili koncept).
      Stanovili jsme si klientem finální podobu a účel videí k prezentaci nemovitostí a firmy samotné. 
        Zpracování prvních reklamních obsahů pro výkonnostní reklamu, které se primárně soustředili na personální obsazení nebo na prezentaci firmy obecně.
          Po prvních měsících jsme přešli více ke komunikaci výkonu, kdy naším primárním cílem je komunikovat nemovitosti.
            Měsíční reporting a optimalizace. 
            32 229

            lidí na šumpersku navštívilo web

            2,51 Kč

            při ceně za jeden proklik

            Obrat realitky oproti roku 2020 byl o téměř 700 % vyšší

            DOPAD AKTIVIT

            Podpořili jsme nejen poptávku po službách reality, ale významně jsme podpořili prodej. Některé nemovitosti byly prodány právě díky kampaním. 
            Firma dokáže generovat takové množství poptávky, že musí obsadit další pracovní místa.
            Realitky na Šumpersku kopírují některé činnosti Dům snů.

            UKÁZKY REKLAM

            Hledáte spolehlivého partnera?

            Napište nám email, nebo nám rovnou zavolejte
            Spolupráce