1. Stanovit si prodejní strategii pro produkt (e-book/příručka pro zdravé stravování) a službu (stravovací program Metabolic Balance). Poptávka po obou položkách byla v minulosti řízena spíše na bázi osobního doporučení.
2. Posílit povědomí o značce bez narušení fanouškovské základny.
3. Pracovat s již získaným publikem (fanoušci) a pomocí výkonnostních kampaní zvýšit tržby a konverzní poměr.
Definovali jsme si KPI pro obě inzerované položky - tj. kolik chceme měsíčně prodat příruček pro zdravé stravování a při jaké ceně jej chceme prodávat + kolika vyplněnými formuláři chceme podpořit řízení poptávky po stravovacím programu.
Chronologicky jsme naše práce rozdělili tak, abychom nejprve naše činnosti soustředili na propagaci příručky (e-book), kterou jsme posléze optimalizovali na dlouhodobý chod a neustále aktualizovali. Až po splnění úkoly pro toto KPI jsme pokračovali s pracemi na podporu zájmu o program, který je cenově dražší, tudíž jsme museli vymyslet unikátní strategii, která není čistě prodejní, ale spíše se soustředí na generování kontaktů ke spolupráci. Obě kampaně jsme pojali kreativně a používali jako bannerovou reklamu se známými osobnostmi, tak i videi, kde figuruje pouze klientka jako hlavní tvář celého projektu.